Hoe download ik Lightroom 6 opnieuw op mijn laptop na terugzetten fabrieksinstellingen?

In maart vorig jaar heb ik een jaarabonnement aangeschaft voor Lightroom. Ik heb er, tot vorige week, erg van genoten. Vorige week begaf mijn laptop het echter en kon hij alleen nog opstarten als de fabrieksinstellingen werden ingesteld. Nu heb ik nog wel al mijn documenten en foto's, maar alle apps die erop stonden, waaronder Lightroom, zijn verdwenen. Hoe download ik de losse app van Lightroom, waar ik het serienummer in kan vullen en dan weer door kan gaan met mijn abonnement?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.6K
paulus811
6 jaar geleden
Biedt de leverancier geen hulp hierin?

Antwoorden (1)

Je logt simpelweg in bij adobe.com en met de credentials die je hebt gebruikt om het product te registreren/creative cloud krijg je weer toegang tot de downloads op de aangeschafte producten.