kan ik apps verplaatsen naar mijn SD kaart op Samsung J3?

ik vind het niet in de gebruiksaanwijzing Mijn geheugen zit constant vol, maar als ik de apps wil bewerken staat "verplaatsen naar SD "niet aangevinkt. Zelfs "gegevens verwijderen" staat vaak niet aangevinkt. en ik kan het ook niet zelf aanvinken. Facebook is bv. meer dan 400 MB maar ik krijg dat niet op mijn SD kaart gezet. Microsoft Word idem.
Dus mijn vraag:
- kan ik dat toch op één of andere manier voor elkaar krijgen?
- kan ik ervoor zorgen dat apps voortaan automatisch op de SD kaart worden gezet?

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, je kunt apps verplaatsen naar je SD kaart op een Samsung J3. Ga naar Instellingen > Apps > Kies de app die je wilt verplaatsen > Opslag > Verplaats naar SD kaart.
Bronnen:
een maand geleden