Wat is een goed alternatief voor WinBar of StatBar?

Moet geschikt zijn voor Windows 7, 64bits, quad core.

Zelf probeer ik nu StatBar, maar de CPU geeft ???% en het maximale RAM is -1. Misschien dat iemand hier een oplossing voor kent?

WinBar 2.0.1 is niet stabiel genoeg en onthoudt niet de instellingen goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

rainmeter, daar kan je zoveel meer mee doen.
Probeer het maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is best een ingewikkelde tool om in te stellen. Normaal lukt het me altijd direct. Maar na 10min nog niets voor elkaar. Het is dan niet echt een vanzelfsprekende opzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom op heb vertrouwen je kan het! ;) he is inderdaad in het begin even zoeken maar je kan er prachtige desktops mee maken kan maar eens naar die voorbeelden als je zoekt op rainmeter skins
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak staan hele tutorials van moeilijke programmas uitgelegd op youtube. zelf heb ik overigens geen ervaring mee met dit soort tools... iig, veel succes!
CPU-Z geeft het simpel weer