Wie weet welke font dit is?

Ik ben op zoek naar deze font die op de afbeelding staat.
Ik heb deze foto ook al in google geplaatst, maar kwam alleen maar op kussens uit die dezelfde W hadden.

Ik kom er zelf helaas niet uit, misschien dat iemand deze font bekend voor komt of wel weet hoe ik het kan vinden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Dit is een zg Brush Script en de krullen in de W geven aan dat het klassiek gebaseerd is
Volgens die indruk heb ik dit gevonden
Art Brewery Font
https://www.dafont.com/art-brewery.font

Toegevoegd na 44 minuten:
Font geïnstalleerd en op eigen achtergrond als bewijs
Vergelijk maar.....

Toegevoegd na 53 minuten:
https://i.gyazo.com/01bbdf1531f4d31c8eeaf69945760692.png
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
O wauw, dat is echt top.
Zocht me helemaal suf.
Bedankt voor je hulp.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erg behulpzaam, zeker een goeie tip.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@SWEETxCORNER Dankjewel voor je fijne reacties en +
Erg leuk en veel gewaardeerd Je zult niet geloven hoe snel ik dit gevonden had.
Ik kende dat font helemaal niet -dus ook nooit gezien of van gehoord. Wist wel de mogelijke klassificatie, maar dan nog - er zijn 10 duizenden fonts.. Maar ik vond het na 7 min - praat over geluk hebben - was als een magneet - lach VG
Peter
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan, dik verdiend. Ow echt, ik keek al rond bij sommige font sites. Maar dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg. Verschillende tags al geprobeerd zoals, chalk, calligraph noem het maar op. Zelfs What the font geprobeerd, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Dit was nog de enige oplossing waarvan ik dacht dat ik misschien nog antwoord kon krijgen. En tadaa... ben blij dat je 7 min de tijd voor mij heb willen spenderen. Mvg
Patty
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel - Ja, ook graag gedaan van mijn kant.
Ik had echt niet naar de klok zitten kijken.
Was maar een schatting. ja vreemd hoe dat ging.
Had als eerste deze site overgeslagen en vlug 4 andere bekeken, maar was "teruggetrokken" naar de DaFont site.
Noem het intuïtie of "magneet" -- de paar minuten
leverden wel het gewenste resultaat... Het nam me langer om te proberen dat plaatje hier te zetten - wat me niet lukte, dus maar Gyazo gebruikt............. Nu ik het font zelf ook heb -zal ik het ook gebruiken - Ik heb wat voorkeur voor script fonts
en deze is interessant. Dus altijd wat geleerd.... MVG
Peter.