Kan je een website invoegen in Powerpoint 2010 ?

De website hoeft niet dynamisch te zijn, wanneer ik nu een website invoeg in powerpoint, krijg ik alleen 2 afbeeldingen van die website en geen tekst. Dus de import is niet gelukt. En bij geen enkele website gebeurt de import goed in Powerpoint 2010. Wat doe ik verkeerd? Moet ik de htm file importeren of index.html of de map zelf waar de website instaat of de map met de afbeeldingen van de webiste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat je alleen per webpagina een printscreen kunt maken en die in Powerpoint kan importeren.
Amadea