Iphone 5c langer dan 24 uur kwijt en is leeg wat moet ik nu doen?

Mijn iPhone 5c is kwijt en leeg maar hij is langer dan 24 uur kwijt dus via 'zoek mijn iPhone' kan ik de laatste locatie niet meer zien wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
paulus811
6 jaar geleden
Heel goed nadenken waar je m de laatste keer nog in handen hebt gehad en de route nalopen rond het moment dat je de telefoon uit het oog verloren bent.
dudemeister
6 jaar geleden
log in met je apple ID op www.icloud.com - wie weet kun je daar nog iets zien

Antwoorden (1)

Ben je in de stad geweest of weg dan weet ik het niet maar anders even goed zoeken en als je bent ingelogd met je Google account kan ja daarmee ook zien waar die voor het laatst is geweest op op adres en dan kan je die opzoeken en anders neem je contact op met je provider die kunnen waarschijnlijk ook helpen suc6 ermaa

Toegevoegd na 5 minuten:
Ermee I'm plaats van ermaa
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb even een tijd gezocht daarna ermee gestopt, ga ik de auto in ligt hij gewoon in het zijvakje! Gelukkig wel gevonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Fijn dat je hem hebt gevonden