Kan Microsoft office 2013 voor thuisgebruik voor 1 pc worden overgezet naar een andere pc?

Omdat van de oude de accu het begeven heeft.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
4.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe is deze aangeschaft? Heb je de code nog?

Antwoorden (2)

Het overzetten van de files kan niet.
Je hebt een installatie file nodig van cd of internet.
Office zal ook bibliotheek onderdelen van Windows gebruiken, waarbij koppelingen moeten werden vastgelegd.
Er moet geadministreerd worden, waaronder in het register.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Office zal ook bibliotheek onderdelen van Windows gebruiken, waarbij koppelingen moeten werden vastgelegd.
Er moet geadministreerd worden, waaronder in het register." Kan je dat ook zeggen in een vorm zodat iemand het kan begrijpen? Of beter, welke conclusie we hieruit moeten trekken.
Oorspronkelijk werd Office 2013 aan het hardwareprofiel gebonden van het apparaat waar het op werd geïnstalleerd.
Microsoft heeft het licentiemodel sedertdien aangepast. Licenties van het softwarepakket zijn na negentig dagen weer overdraagbaar naar een ander systeem.

Je moet wel eerst Office 2013 van de oude computer verwijderen en het programma daarna op de nieuwe installeren.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Hier nog een handige site als je opnieuw Office wil downloaden (DVD kwijt of kapot).
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/office Hier info mocht de productsleutel kwijt zijn.
https://support.office.com/en-us/article/Using-product-keys-with-Office-365-Office-2016-or-Office-2013-12a5763a-d45c-4685-8c95-a44500213759
SimonV
6 jaar geleden
Geweldige service!