Hoe vaak worden de foto's van GoogleEarth ververst? Wanneer is Nederland weer aan de beurt en hoe is dat mondiaal geregeld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (4)

Vorig jaar is het 2 keer vernieuwd. Maar maps.google is nog steeds een oude. Op blog sites word altijd wel aangegeven wanneer de nieuwe foto's worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel van de foto's zijn gewoon opgekocht van een al bestaande service. Google zal de foto's dus updaten als ze er allereerst zijn, en er een commerciele behoefte aan is.

Want volgens mij heeft Google GoogleEarth en GoogleMaps om er zoveel mogelijk Google-Adds naast te kunnen plaatsen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Streetview maakte vorig jaar foto's van o.a. mijn huis (groningen), dus zo lang is dat niet gelden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om de 5 jaar in ieder geval niet

Toegevoegd op 21-04-2009 23:55:26
Mijn woning is nog steeds in aanbouw (volgens google earth) en dat was 5 jaar geleden.
Misschien plaats afhankelijk