Wordt iOS 11 gebackupt als ik een backup maak?

Ik wil van iOS 11 naar iOS 10 downgraden en daarvoor moet ik een backup maken, maar als ik dan een backup heb gemaakt en ga downgraden naar iOS 10 en de backup terugzetten zit iOS 11 daar ook nog in? Dus zegmaar dat ik die backup terugzet maar dan ga ik weer naar iOS 11 want die zit er ook in?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat kan dus niet, want de geïntroduceerde instellingen en functies worden nooit geaccepteerd in een lagere versie, maar alvorens je een update doet heb je ook een backup van 10 gemaakt, en moet je die gewoon terugzetten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan dus niet is meer in de zin van het kan niet dat iOS11 met het terugzetten verschijnt. Maar instellingen gemaakt onder iOS11 ook niet

Antwoorden (1)

Hey Prikkie, in die backup zitten enkel je gegevens (apps, instellingen...) , het besturingssysteem wordt niet mee opgeslagen.