Met welk programma kan ik logos verwijderen van fotos?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
17.2K
Erna55
6 jaar geleden
Bij de 1e foto die je geplaatst had, was het logo er niet, bij je tweede foto waren er 2 logo's. Nu weer je tweede foto.
Zoals gezegd : Foto's die van anderen zijn mag je niet zonder toestemming publiceren.
Ritsuka
6 jaar geleden
De rechten van de foto liggen bij RuTo Media Productions, zoals je op het watermerk kan lezen (want dat is het, en geen logo).
Jij hebt blijkbaar de rechten voor die foto niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wie zegt dat de vrager gaat publiceren? Het is compleet legaal een watermerk te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom wil je logo's e.d. verwijderen uit foto's? Deze staan er niet voor niets in. Op foto's rust auteurs recht. Wil je wat met een foto doen dan zul je dit toch aan de auteur van deze foto moeten vragen of dit kan. Anders kun je zomaar onverwachts een rekening krijgen om rechten te betalen.

Antwoorden (2)

Met Adobe Photoshop bijvoorbeeld. Er zijn zat tutorials voor.

https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+remove+logo+from+photo
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gratis programma Photo Stamp Remover is speciaal ontwikkeld om watermerken en logo's te verwijderen.
https://www.softorbits.com/photo-stamp-remover/

Met Soft Orbits Photo Retoucher kan het ook.
http://photoretoucher.org/

Daarnaast kan het (natuurlijk) met de gratis fotobewerkingprogramma's GIMP, Paint.net of Picasa.
SimonV