hoe inloggen als niks werkt?

hallo ik wil op mijn gmail inloggen alleen weet ik code niet meer, heb alles beprobeerd, herstellen enz maar hij blijft zeggen dat hij niet kan controleren of account van mij is.

ik heb het account wel in outlook open staan dus krijg daar wel de mails op binnen, alleen omdat ik de code niet heb kan ik hem niet installeren op ipad

graag hulp

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.1K
Castle
6 jaar geleden
Als hij in outlook openstaat dan wordt daar automatisch ingelogd toch? Misschien dat je dan ook je wachtwoord kunt achterhalen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe bedoel je "het account in Outlook open staan", is dat de mailbox? Daar is denk ik wel iets mee te doen, dus het zou mooi zijn als je die inlog veilig kunt stellen. Opslaan zou het beste zijn, maar daar weet ik zo gauw maar 1 manier voor, die nogal een gedoe is, en niet eens zeker (sluimerstand, winterslaap dus, en dan hybernate.sys kopieren of herbenoemen, maar daar komt nogal wat bij kijken, en het kan ook misgaan met die inlog). Als je met Firefox of Chrome ingelogd bent, kan ik je helpen om daar het wachtwoord uit te pleuren (proberen althans), dus zeg maar. Bij Microsoft Internet Explorer weet ik het niet. Maar wakker houden dus, af en toe even mail checken. En de computer NIET uitzetten. Ook niet herstarten als Windows Update zegt dat je dat wel moet doen. Dan maar even wegblijven van riskante sites (als het een veiligheids-update is).

Antwoorden (2)

Dan kan Google niets doen, dit uit veiligheidsredenen!
Contact zoeken heeft ook geen zin!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet je dat wel zeker? Ik kan je bron niet raadplegen, want ik zie geen URL.
En Google is hulpvaardiger dan veel mensen denken. Soms dan, soms ook minder dan je voor mogelijk zou houden.
O, ik bedenk nog iets, voor het geval die inlog verloopt en niet automatisch opnieuw gedaan wordt: probeer bij de instellingen van Outlook in te stellen dat je mail doorgestuurd wordt naar een ander mailadres. Je hebt er vast nog één, en anders maak je er een. Dan krijg je een eventuele mail voor een reset toch, ook als je niet meer kunt inloggen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
NB dit is een reactie, per ongeluk als antwoord geplaants.