Als ik bijlagen stuur, kan de ontvanger die wel openen, maar ziet allemaal cijfers en letters. Hoe verander ik dit ?

13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om wat voor bijlage gaat het? Gebruikt de ontvanger misschien webmail waardoor het niet compatibel is met jouw bijlagen?

Antwoorden (4)

Dat kun jij niet veranderen. Het probleem zit bij de ontvanger die niet het juiste programma heeft om jouw bijlagen te openen. Je kunt met de ontvanger afstemmen welk programma hij wel heeft en mogelijk jouw bestand daarop aanpassen door het in een ander format te bewaren.
paulus811
13 jaar geleden
`
waarschijnlijk heeft de ander een oude versie van microsoft
word.Wat je kunt doen is het bestand opslaan als microsoft 2003/2001 bestand.Gewoon naar opslaan als gaan en dan kom je het wel tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opslaan als word 97- 2003 document.

Daarna kun je het als bijlage versturen.

Dus eerst opslaan als.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een file openen met het daarvoor bestemde programma. Een worddocument openen met kladblok wordt lastig.
Zoek het programma en installeer op de computer las dat nogniethet geval is.
Dan open je dat programma en met dat programma weer de file.