Hoe kan ik een app overzetten van iPad naar iPhone?

Mijn zoon speelt een spelletje op zijn iPhone, maar wil dit nu ook op zijn iPad gaan spelen. Hij is op zijn iPhone al ver gevorderd qua levers, maar als ik het spelletje op de iPhone installeer moet hij helemaal opnieuw beginnen. Is hieraan iets te doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
7.3K

Antwoorden (1)

Dat kan niet, je kan via de App Store zoeken op de app en linksboven "Alleen iPad" veranderen in "Alleen iPhone" zodat je kan zien of de betreffende app ook voor de iPhone is! Je kan het niet zo overzetten omdat de iPhone andere opbouw heeft dan een iPad!

Toegevoegd na 17 uur:
Als je de app op de iPhone installeert, en inlogt met zelfde AppleID zullen in de meeste gevallen je levels overgezet!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer, dat heb ik geprobeerd! Ook al installeer ik de iPhone app op de iPad dan neemt hij de gespeelde levels niet mee over.