Hoe kan je een bewegend filmpje op een bewegende achtergrond plakken?

Hallo

Ik zou graag eens dergelijk filmpje willen maken
(https://www.facebook.com/potatocomedy/videos/627251874150763/?autoplay_reason=gatekeeper&video_container_type=0&video_creator_product_type=0&app_id=273465416184080&live_video_guests=0)

Je moet niet letten op het filmpje, maar het zou liefst wel in die aard zijn.

Ik denk dat het een bewegend voorwerp 'uitknippen' is en dan op een bewegende achtergrond zetten.

Liefst met gratis programma's.

Bedankt
Mathieu Vandamme

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook zo met voorwerpen (zoals de microfoon) die erbij komt...

Toegevoegd na 4 minuten:
En ook zo met die persoon zo vaag in de achtergrond.

6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om een bewegend filmpje op een bewegende achtergrond te plakken, heb je een video-editor nodig. Deze software stelt je in staat om twee video's te combineren en deze te bewerken. Er zijn verschillende gratis video-editors beschikbaar, zoals Windows Movie Maker, iMovie en OpenShot.
Bronnen:
een maand geleden