hoe kan ik mijn oude mailadressen verwijderen als ik me wil aanmelden bij hotmail?

Ik krijg steeds in een kader oude mailadressen. b.v. vl, v, jo, jos enz.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Beste,

Als u bedoelt dat er automatisch al gegevens komen te staan van een van uw vorige accounts dan kunt u dat doen door deze inloggegevens uit uw browser te verwijderen.
Met Google Chrome doet u dat als volgt;
https://support.google.com/chrome/answer/95606?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Kijkt u dan naar "Een opgeslagen wachtwoord verwijderen".

Tip; er staat ook hoe u uw nieuwe account op kunt laten slaan.