Hoevaak een Full Backup maken bij 2 keer dagelijks incrementele backups?

Ik ben bijna klaar met het maken van een back-up plan. Ik wil dagelijks 2 incrementele back-ups maken. Maar zal ik dan maandelijks een full backup draaien met 60 incrementals of om de 2 weken een full met 30 incrementals?

Het back-up is momenteel maar 500 MB groot en bestanden die wijzigen zijn niet groter dan 2-3 MB.

Ik moet er wel bij zeggen dat het software waarmee ik back-up, alleen de laatste keten van de Full back-up valideert.

6 jaar geleden
in: Software
1.2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Tja, hoeveel en hoevaak veranderd de data en hoe actueel wil je zijn bij een loss?
Eric1993
6 jaar geleden
@ TurfGraver: De data wijzigt best vaak, dus 2 keer dagelijks lijkt me redelijk. Maar de vraag is meer of het wat uitmaakt of je 30 of 60 incrementals hebt per back-up
Eric1993
6 jaar geleden
@ 4Real Dus wat U zegt is gewoon 2x dagelijks incrementele en dan maandelijks een full ? De back-up bestanden worden sowieso een jaar bewaard.

Antwoorden (1)

Gangbaar is 1 full backup per week b.v. zat. rest cd week 1 incremetal/dag. Ma di do do vr , de incremetels worden telkens overschreven.