Hoe verwijder je de invoegtoepassing AbbyFinewriter van Office 2013?

Door deze ongewenste invoegtoepassing kan ik geen documenten openen onder Office 2013.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

ABBYY Finewriter bestaat niet, Finereader wel.

Klik op de Microsoft Office-knop, klik op Opties voor Word en klik vervolgens op Invoegtoepassingen.
Selecteer het type invoegtoepassing "COM" in het vak Beheren en klik op Ga.
Vink af: “ABBYY FineReader xxxxxxx COM Add-in” en klik “OK”

Of druk op Windowstoets + R
Type: winword /safe
Word start in safe mode.
Klik Bestand -> Opties
Klik vervolgens op Invoegtoepassingen.
Selecteer het type invoegtoepassing "COM" in het vak Beheren en klik op Ga.
Vink af: “ABBYY FineReader xxxxxxx COM Add-in” en klik “OK”

Of verwijder het programma via het Configuratiescherm -> Een programma verwijderen.
SimonV