Als ik thuis inlog op mijn werkomgeving, kan ik niet meer in mijn eigen server. Of is hier een tip of toetsen-combinatie voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
"Als ik thuis inlog op mijn werkomgeving, kan ik niet meer in mijn eigen server." Staat die server in je thuisnetwerk, of in de werkomgeving ?

Antwoorden (1)

Ligt aan welke remoe software je gebruikt.
Probeer eens esc of met je muis langs bovenkant scherm, meestal krijg je dan de optie om het huidige Window te verkleinen.

Toegevoegd na 57 seconden:
O ja, probeer eens alt tab