hoe krijg ik invoegtoepassingen terug bij outlook?

ik heb opnieuw veilig moeten opstarten, maar nu krijg ik niet meteen weer de plaatjes en zo terug in e-mails. hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Klik op Vertrouwenscentrum in het menu Extra en klik vervolgens op Invoegtoepassingen.
Hier kun je inschakelen.

Maar misschien heb je hier meer aan: kies Extra—> Opties—> Beveiliging en vink de instelling uit: "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML e-mail blokkeren".

Afbeeldingen kunnen worden geblokkeerd om spam tegen te gaan. Er komt meestal een rood kruis op de plaats van de afbeelding. Klik op dit rood kruis en je krijgt de mogelijkheid om de afbeelding toch nog te downloaden.
Krijg je geen rood kruis op de afbeelding en is de afbeelding in de mail helemaal niet te zien?
Klik op het betreffende emailbericht en klik op de Office knop (linksboven).
Klik op de knop Editoropties. Kies voor Geavanceerd. In de sectie "Inhoud van email weergeven", haal je het vinkje weg bij de optie "Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven". Bevestig met OK.
SimonV