Hoe een epson printer XP225 installeren zonder CD?

De CD ben ik kwijt door een verhuizing. We zijn overstapt naar een andere provider, dus andere netwerknaam + nieuwe wificode. Ik wil mijn printer nu verbinden zodat ik kan printen. Ik heb geen kabeltje. En de printer heeft geen schermpje dus ik kan niks zien.

Heb de nieuwe software gedownload en de printer geïnstalleerd, maar ik kom niet verder. Hoe verbind ik de printer met wifi en herkent mijn laptop de printer.

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om een Epson XP225 printer te installeren zonder CD, kun je de stappen volgen op de Epson-website. Ga naar de website en zoek naar de pagina met de installatie-instructies. Volg de instructies om de printer te installeren.
Bronnen:
een maand geleden