hoe komt het dat ik CorelDRAW X3 niet kan installeren onder Windows 10?

onder Windows 7 had ik daar geen probleem mee maar nu ik dit probeer te installeren onder Windows 10 lukt dat niet!!!
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

7 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

Het probleem komt vaker voor. Waarschijnlijk gebruik je de verkeerde installatiemethode.
Als je op de installatie-cd naar de map CGS13 gaat en op het msi-bestand klikt, gaat het hopelijk wel.
SimonV
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Mocht het niet werken: welke foutmelding krijg je?
samaiphon
7 jaar geleden
ik heb naar Corel gemaild voor uitleg en blijkbaar heb ik een te oude versie die niet meer ondersteund wordt!
bedankt voor de hulp
SimonV
7 jaar geleden
Jammer dat het niet gelukt is en dat Corel deze versie niet meer ondersteunt. Het lukt sommige mensen dus nog wel om X3 aan de praat te krijgen onder Windows 10. Je zou kunnen overgaan op het gratis alternatief Inkscape. Dat wordt minstens zo goed gewaardeerd als Coreldraw. https://inkscape.org/nl/ https://www.slant.co/versus/4788/4791/~inkscape_vs_corel-draw