waar beste cloudopslag aanmaken welke ook offline te gebruiken is?

ik ben aan het zoeken naar een cloud waar ik al mijn fotografie bestanden op kan plaatsen maar welke ook offline te gebruiken is. En welke makkelijk in gebruik is tips zijn meer dan welkom.

7 jaar geleden
in: Software
TurfGraver
7 jaar geleden
Cloud offline? Lokaal dus.
Of bedoel je zodra online weer synchroniseren?
ronron1212
7 jaar geleden
Cloud is online.
dudemeister
7 jaar geleden
ik zweer bij Flickr
ik schiet foto's te pas en te onpas
worden alleen met wifi contact geüpload
gratis1 Tb account - zoveel kun je er niet eens maken
ook te delen met vrienden/kennissen ed via de link waar de foto's geplaatst zijn

Antwoorden (2)

Google drive
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Werkt niet als ik offline ben. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wel als je het op je compuer download.
OneDrive maakt een map aan die, als je er bestanden in sleept of kopieert automatisch de bestanden uploadt naar de Cloud maar de bestanden ook op je computer laat staan.