Hoe krijg ik oude foto's terug?

Ik heb sinds een poosje een nieuwe telefoon (Iphone 5s). ik had altijd een Iphone 5. Ik heb de oude simkaart die in de Iphone 5 zat gewoon in mijn nieuwe telefoon gedaan.. nu ben ik wel mijn oude foto's kwijt. Hoe krijg ik die misschien terug?

Toegevoegd na 7 minuten:
Mijn oude Iphone heb ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is onmogelijk tenzij je foto's in iCloud staan
dudemeister
7 jaar geleden
koppel een Flickr account aan je foon.
alles auto upload bij mij via alleen wifi naar website. nooit meer foto's kwijt

Antwoorden (2)

Heel simpel gezegd, verbind de oude iPhone 5 met een (of de)computer waarop iTunes geïnstalleerd staat, en maak een backup van het oude toestel. Als deze klaar is verbind je de nieuwe iPhone 5S en herstel je deze van de backup die je daarvoor gemaakt hebt. Nu heb je een nieuw toestel met de oorspronkelijke instellingen + inhoud zoals foto's. Wil je wel de foto's maar als compleet nieuw toestel beginnen zonder geschiedenis van het oude toestel. Dan moet je de foto's synchroniseren iPhone5 -> Computer en daarna Computer -> iPhone5S

Zie bron voor meer info

Toegevoegd na 3 uur:
Met jouw toevoeging verandert de zaak een beetje.. Want als je nooit een backup hebt gemaakt dan is het helaas pindakaas. Sla jezelf met een makreel en zeg tegen jezelf dat je in vervolg regelmatig een backup maakt van je iPhone als de foto's je dierbaar zijn...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De foto,s zijn denk ik opgeslagen in het interne geheugen van je oude
telefoon aangezien je deze niet meer heb
moet je de foto,s als verloren beschouwen