welke formule heb ik nodig in excel om de waarde van een cel in de ene sheet, direct te laten veranderen in een cel van een andere sheet?

ik heb nu de functie = gebruikt, en dan de celinhoud van de ene sheet in de andere sheet geplakt. dit werkt, maar de waarde veranderd alleen pas als
de sheet refreshed is. ik praat hier wel over 2 files, naast elkaar op het scherm, dus niet over 2 tabs in 1 file

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

Dat zou als volgt kunnen:
[AnderBestand.xlsx]SheetNaamInAnderBestand!A1
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat niet om een formule maar of de optie om formules automatisch te herberekenen aan staat.

Deze vind je in het menu 'Bestand', 'Opties' in de sectie 'Formules'. Kijk of de optie 'Automatisch' aanstaat voor het berekenen.