Wat kan ik doen als me laptop niet meer werkt?

Ik heb een Toshiba laptop en gisteren deed ik een fabrieksinstellingen maar hij gaf een fout aan van pc afsluiten of meer opties en als ik daarop kli

Toegevoegd na 54 seconden:
Klikte ik en kon ik meer opties met opnieuw starte of iets doen en als ik het deed kreeg ik weer dezelfde fout

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
SimonV
7 jaar geleden
Welke fout precies?

Antwoorden (2)

Heb je een installatie dvd van windows?

start je computer op via de dvd en kijk of je windows kan herstellen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
probeer de installatie van windows opnieuw uit te voeren, als je dit niet lukt kan je je laptop opstarten in een ander besturingssysteem met een bootable usb. Dan kan je je persoonlijke gegevens even backuppen. ik zou dit doen met kali linux omdat je voor het toegankelijk maken van je laptop daarbij geen besturingssysteem hoeft te installeren. vervolgens kan je dan namelijk je gegevens overzetten naar een externe harde schijf. als je dit hebt gedaan ff windows 10 er op zetten ofzo. daarna je back up terugzetten en dan kan je weer aan het werk:) ik zet de bestanden wel ff voor je in een onedrive voor je:)

Toegevoegd na 33 seconden:
als je windows natuurlijk niet kan herinstalleren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoewel een goeie reactie, is dit te ingewikkeld voor de gemiddelde computergebruiker. Daarnaast, hoe download je Kali wanneer je computer niet wil opstarten?