Stel een orderpicker gebruikt een artikel dat niet staat vermeld op de picklist op de scanner. Is het mogelijk om dit artikel handmatig toe te voegen?

Door het handmatig toevoegen van het artikel zal de afgifte hiervan verwerkt worden in de administratie.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Castle
7 jaar geleden
Bedoel je dat de klant dan iets gaat betalen wat hij niet besteld heeft?

Antwoorden (1)

Dat kan, mits de software én de autorisaties van de orderpicker dit toestaan.

Dit kan echter van geval tot geval verschillen, maar het is niet gebruikelijk.

Toegevoegde goederen zou betekenen dat een orderpicker goederen uitlevert die niet op de lijst staan.
Maar in sommige gevallen is een orderpicker b.v. wel gemachtigd om alternatieven te picken wanneer b.v. een artikel niet op voorraad is, maar er wel een alternatief is.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke bedankt. Het gaat in dit geval om logistieke hulpmiddelen die worden gebruikt bij het samenstellen van de order. De orderpickers maken momenteel gebruik van de logistieke hulpmiddelen en maandelijks wordt door inventarisatie het verbruik gemeten. Door het toevoegen aan de picklist op de scanner zal het verbruik van logistieke hulpmiddelen op orderniveau in de voorraadadministratie worden verwerkt.