Kan ik ook alleen alle gemarkeerde tekst in Word selecteren?

Ik heb heel veel tekst en maar een klein deel heb ik nodig, dit deel is gemarkeerd. Kan ik ook alleen die gemarkeerde tekst kopiëren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
3.6K

Het beste antwoord

Ga naar Geavanceerd zoeken op het lint Start.
Klik linksonder op Opmaak en kies voor Markeren.
Klik in het midden op Zoeken in, en kies voor Hoofddocument.

Alle gemarkeerde tekst is nu geselecteerd. Druk op Esc om het zoekscherm te sluiten. Met CTRL-C kun je alle geselecteerde tekst nu in één keer kopiëren.
bamibal