Irvan View geinstaleerd,wil ook plugin downloaden mag niet samen.?

Irfanview Geinstaleerd,wil ook de PLUGIN installeren,maar word gemaand die 2 programmas niet samen te gebruiken??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Je hebt de verkeerde pluginversie gedownload. Als je de 32-bits IrfanView hebt geïnstalleerd dan heb je de 32-bits plugins nodig. Hetzelfde met 64-bits IrfanView.

"Note: Install 32-bit PlugIns to IrfanView-32 and 64-bit PlugIns to IrfanView-64 folder.
DO NOT mix the PlugIns and IrfanView bit versions."