Hoe kan ik firefox verwijderen?

Omdat ik firefox niet kan laden door de boodschap PXCOM kan niet geladen worden, probeer ik firefox te verwijderen. Na het klikken van 'firefox' en 'verwijderen' gebeurt er echter niets. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Volledige verwijdering van Firefox kun je het beste doen met een programma als Revo Uninstaller (gratis versie). http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Als je Revo Uninstaller opent, is het menu 'De-installeren' geselecteerd. Je ziet dan een overzicht van al je programma's.
◾Zoek in dit overzicht Firefox. Klik op het programma.
◾Klik in het menu op De-installeren.

Toegevoegd na 4 uur:
Soms kan het (paradoxaal genoeg) helpen om Firefox nog eens te installeren. En daarna te verwijderen.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Inmiddels is het opgelost door firefox te herbenoemen in de program files en daarna firefox nieuw te installeren. Een nieuw probleem verschijnt echter: ik kan een gmail email account niet meer sluiten: er verschijnt geen 'log out venster'.
SimonV
7 jaar geleden
Fijn dat het opgelost is.
Een nieuw probleem: een nieuwe vraag op GV?