Op welke (openbare) computer kan ik mijn fimlpjes bewerken?

Mijn eigen laptop is niet snel genoeg om grote video bestanden te bewerken. Ik zoek een computer die snel genoeg is, waar ik goedkoop/gratis gebruik van kan maken en video's op kan bewerken. Waar vind ik zoiets? In de bibliotheek geven ze alleen toegang tot internet.

7 jaar geleden
in: Software
1.1K
gvrox
7 jaar geleden
Welk programma gebruik je hiervoor ?
Rutge
7 jaar geleden
Nu nog windows movie maker maar ik zou graag willen leren werken met programma's als Sony Vegas Pro of Adobe Permiere Pro.

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat er ergens een openbare pc is die hogere spec heeft dan die je nu hebt
geen idee wat je nu hebt maar de kans is minimaal dat het hoger is
dan intel core 2 duo .

Dat is eigenlijk alles wat je nodig heb om goed te kunnen surfen op het internet wat eigenlijk het enige is waar een openbare pc voor bedoeld is
los nog gezien van dat ze een goed edit programma hebben.

Hooguit kan je een kennis vragen ?

Een oproepje doen op bijvoorbeeld facebook, peerby of zoiets ?
capthavoc