Waarom crasht & herstelt mijn display driver?

Hallo ,

Mijn display driver blijft maar crashen en zich herstellen als ik een spel genaamt multi theft auto speel.
Ik heb dit alleen op Multi Theft Auto ,Want GTA 5 kan ik zonder problemen spelen.

Soms herstelt het zichzelf en krijg ik na een tijdje blauw scherm dat er een fout was in mijn laptop.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een Nvidia geforce 920M en intel core I5-5200U

Toegevoegd na 5 minuten:
beide crashen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Update de videodrivers en update het spel. Lees ook
http://decomputer.be/beeldschermstuurprogramma-reageert-niet-meer/

Antwoorden (1)

Ok, 2 de poging. Het antwoord is: Uw display driver crasht omdat de videodrivers niet up-to-date zijn. Bovendien moet u altijd zorgen dat uw spel eveneens up-to-date is....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo , De drivers zijn up to date.(Ik kan mijn drivers nietmeer updaten omdat het zegt dat het up to date is via control panel)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je in apparaatbeheer onder beeldschermadapters enkel de Nvidia Geforce 920M of staat er ook nog de Intel HD Grahics 5500. Indien ja, welk van de 2 is in gebruik op het moment dat je het spel speelt? In Nvidia Control panel kan je instellen welke moet gebruikt worden voor Multi Theft Auto. Probeer eventueel de andere te gebruiken. Controleer ook dat er geen updates voor spel zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een popup waarbij ik kan kiezen welke , het maakt echter niet uit op wat het crasht.
Er staat inderdaad nvidia geforce 920M & intel HD graphics 5500. Een vriend van me heeft me verteld dat ik driver booster 3 moest installeren. Dit zei echter dat mijn driver toch outdated was terwijl de control panel me vertelde dat ik up to date was met mijn graphic kaart. Nu lijkt het probleem opgelost te zijn maar ben niet zeker. Toch bedankt voor de moeite!