waar haal ik mijn oude weer en tijd app terug?

Ik had altijd een fijne widget op mijn smartphone ong 1/4 van het scherm met weer en tijd. Ineens was deze verdwenen van mijn Samsung smartphone. Op mijn Samsung tablet zit hij nog wel. Heb al diverse apps gedownload, maar nemen allemaal hele bladzijde in beslag. Waar vind ik die oude app

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
13.6K
Amadea
7 jaar geleden
Je kunt in de instellingen toch aanpassen hoe groot een app wordt weergegeven?
capthavoc
7 jaar geleden
ik heb zelf geen android maar als het een gratis app was dan zou hij wellicht onder je" purchased app" terug te vinden zijn in de google play store ?

Het beste antwoord

Kijk eerst in de lijst met alle apps en druk op widgets, zoek daar naar de weerwidget.

Als de vorige oplossing niet werkt:
Samsung heeft altijd Accuweather (https://goo.gl/8h4Prs) voorgeinstalleerd, maar de voorgeinstalleerde versie is anders dan de versie uit de Playstore. Je kan ook APK Extractor (https://goo.gl/ArrD8W) op je tablet gebruiken en het APK bestand met bv. bluetooth naar je telefoon verzenden en daar installeren. (Je moet dat wel tijdelijk apps van onbekende bonnen installeren inschakelen, als de app geinstalleerd is kan je dit weer veilig uitschakelen en het APK bestand veilig verwijderen.)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik bedoel een widget.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kundig antwoord