Met welk muziekbewerkprogramma kan ik een filmpje bewerken waarin ik meerdere audiofragmenten door elkaar afspeel?

Hoi,

Ik doe een klein eenmalig projectje en wil hiervoor graag een filmpje maken waar ik verschillende soorten stemmen in wil verwerken die door elkaar heen lopen.
Het idee is zeg maar dat ik elk audiofragment apart opneem maar deze wel onder elkaar kan zetten en dus tegelijk kan afspelen.
Weet iemand hier een gratis programma voor dat simpel in gebruik is? Ik heb al flink gegoogled maar kon niets vinden!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik kan je het programma audacity aanbevelen
het is makkelijk te gebruiken en als je iets niet begrijp staan er genoeg filmpjes op internet met uitleg