Hoe zorg je ervoor dat een game snel blijft werken met een screenrecorder op de achtergrond ?

Ik heb sinds gister een screenrecorder voor o.a Games , ik merk dat tijdens het opnemen de games veel trager gaan dan normaal, lag etc. Ik heb de screen recorder Action .

alvast bedankt

8 jaar geleden
in: Software
capthavoc
8 jaar geleden
Wat voor pc heb je ? met screenrecording,zeker als je de screenrecording en de game op 1 pc hebt moet je behoorlijk wat "horsepower" onder de kap hebben. qua geheugen videocard en cpu Misschien is de game op 1 pc en de screenrecording files op een ander pc opnemen handiger.
tenminste als je een hardware oplossing zoals elgato ervoor hebt ?
een software matig only recorder is waarschijnlijk niet super geschikt voor (zware) games.

Antwoorden (1)

Hallo andyka,
op welke resolutie neem je je game op? En om welke game gaat het?
Je zou kunnen proberen je resolutie waarmee je opneemt, wat lager te zetten.
Ook zou je een kunnen kijken naar je fps of deze wat lager zou kunnen.
Als dit niet werkt, kun je de specs van je computer een laten zien.