Hoe kan ik mij oude Windows wachtwoord weer terug krijgen?

Mijn vorige wachtwoord was veel beter alleen ik weet niet meer wat het was weet iemand of het mogelijk is om mijn oude wachtwoord weer terug te krijgen en hem te kunnen zien?

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik heb Windows 10

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Windows heeft gelukkig geen opvraagbare database van jouw oude wachtwoorden.... stel je voor....
gvrox
8 jaar geleden
Dat je een wachtwoord niet kunt onthouden maakt het niet bepaald beter !
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het was al een hele tijd geleden dat ik dat wachtwoord had gebruikt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze vraag is inderdaad een bijzonder absurde.

Antwoorden (1)

Je moet dan het moederbord resetten. Dit doe je door de kast open te schroeven en de batterij van het moederbord er een paar seconden uit te halen. Je computer is nu wel geformatteerd