Ik heb vista, kan ik met een dvb opnemen vanaf mijn tv?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb een aparte dvd speler en een digitale ontvanger, maar vind het aanbod van Ziggo niet compleet. Werkt het echt met een dvb kabel op laptop? Wie heeft ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je TV een video-out (of hdmi-out) heeft en je PC een passende video-in, kan dit. Eenvoudiger is het om het DVB-signaal van de ontvanger op je PC aan te sluiten. Wederom indien je de juiste ingang op je grafische kaart hebt, eventueel via een externe (USB) video/TV-kaart.

In alle gevallen zul je nog software nodig hebben om het signaal te bewerken/op te slaan. Bij veel externe grafische TV-kaarten zit zulke software (wellicht zit dat zelfs in Vista, maar dat weet ik niet zeker).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom ga je niet naar FTD, daar kun je een heleboel televisie progamma"s downloaden, en op dvd zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor weinig geld kun je momenteel een mediaspeler kopen, dan ben je van al het gezeur af.

Tot nu toe mijn beste koop van 2010, nog geen sec. spijt van.