Is er een app voor een tablet, vergelijkbaar met Whapsapp, waarvoor je geen telefoonnummer (of sim) nodig hebt maar alleen een internetverbinding?

Ik ben erover aan het denken om een tablet aan te schaffen om te kunnen communiceren met vrienden. Ik heb geen smartphone en ben ook niet van plan die aan te schaffen want dat vind ik vreselijke dingen, maar wil vrienden ook niet op kosten jagen door uren met ze aan de telefoon te hangen. En ik sms veel, maar de meeste mensen niet. Zijn er apps die je kunt installeren op een tablet vergelijkbaar met Whatsapp?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
8 jaar geleden
ik heb de oude smartphone van mijn vader gekregen en gebruik deze voor whatsapp. zit alleen prepaid kaartje in en ik app via wifi. Kostte mij dus helemaal niks (de simkaart had ik al)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op je tablet kan je naast Facebook ook mesenger installeren die werkt ook op chat niveau!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt op je tablet WhatsApp installeren met je mobiele telefoonnummer. Daarvoor laat je jezelf tijdens de installatie een sms sturen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@wimkees
Ik heb dit een tijd geleden bij de tablet van mijn moeder gedaan, kan me niet alle stappen herinneren. Volgens mij download je WhatsApp op je tablet, tijdens het registratieproces moet je je nummer dan verifiëren, hiervoor kies je de methode met een sms, dan krijg je een code toegestuurd, deze vul je in en vervolgens voltooi je het registratieproces. Ik hoop dat jij hiermee voldoende geholpen bent, succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@TjommevD dat werkt dus ook als je een tablet hebt zonder eigen simkaart? Dan ga ik dat bij ons ook proberen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@pokemon
Volgens mij wel, het is vorig jaar bij mijn ouders gelukt. Ik zou zeggen probeer het uit! (Misschien dat je het installatieproces hier kunt beschrijven voor anderen)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties!!

Het beste antwoord

Jazeker!

Hier een lijstje:

Viber
LINE
KakaoTalk Messenger
Facebook Messenger
Skype
LiveProfile
Groupme
Kik Messenger
ChatON
en WeChat

Hoop dat je hier wat aan hebt :)
De 1e (Viber) heb ik zelf ook wel eens gebruikt, niks mis mee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja de dingen die al zijn genoemd en ook via je google account kan je wath appen dit word hangouts genoemd meestal standaard op een tablet en mobiel. Anders te downloden in de app of playstore