Hoe kan ik aan een excel cel voorafgaande aan mijn invoering een standaard tekst toevoegen?

invoer 2156. Resultaat BTW2156

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
7.2K

Het beste antwoord

Stel dat jij jouw invoer (in jouw voorbeeld: 2156) in cellen A1, A2, A3 enzovoort doet.

In cel B1 zet je dan de volgende formule:

      ="BTW"&A1

Die formule trek je door naar cellen B2, B3 enzovoort.

Je kunt jouw gegevens nu invoeren in de cellen van kolom A. In de cellen van kolom B zullen de door jou gewenste resultaten verschijnen.

Cryofiel
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Goed antwoord! Zo makkelijk is het inderdaad.+