Wie weet welke software ik nodig heb? En waar deze te koop is, en hoe duur?

Ik wil graag een “ soort” marktplaats hebben. Ik heb al een verkoop site.
Het liefst had ik deze" marktplaats " in mijn verkoopsite gehad. Maar nu blijkt dat dit niet mogelijk is, met se software die ik nu gebruik. Dus… moet ik een aparte “ marktplaats” maken en dan mijn verkoopsite linken aan deze marktplaats.
Wie weet welke software ik kan kopen? En waar?
Voorwaarde:
Het liefst goedkoop – simpel – en als het kan met een login voor de klanten. Belangrijk de prijs!!

Toegevoegd na 44 minuten:
Graag in het Nederlands!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Joomla en virtuemart. Is gratis, even puzzelen en dan hoppa..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet niet zelf zo een shop gaan runnen met software.
Veel te ingewikkeld en duur.
Hier kun je een simpele gratis webshop opzetten.
Ik heb overigens geen ervaring met dit bedrijf:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Maar zo als ik al aangaf, heb ik zelf al een webwinkel. Nu wil ik nog een soort marktplaats.
Toch heel erg bedankt!
HotScripts heeft heel veel verschillende soorten scripts die je kan downloaden (wellicht tegen betaling) om je eigen webwinkel / marktplaats op te richten.

Deze kun je dan installeren op de server van je website.