hoe beheer je je contacten op een android telefoon?

ik kan NIET via google en ook NIET met apowersoft mijn contacen beheren.
hoe moet het wel?
ik wil op de PC/laptop de contacten kunnen beheren. ik kan zowel met USB als wifi PC en telefoon verbinden, maar contactbeheer lukt niet.
welke stappen moet ik nemen?
als ik op de telefoon met die zeer kleine touch toetsen werk, maak ik te veel typfouten, heb grote vingers..
HELP!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een Android telefoon?
bamibal
8 jaar geleden
Ja, dat staat in de vraag :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah lol, ik de beschrijving 2x doorgelezen :D Goed android "ik kan NIET via google "
Android=Google, Google=Android. Dus dat is gewoonweg niet waar. Dus via je PC internetbrowser gewoon naar: https://contacts.google.com/u/0/preview/all
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je bestaande contacten moet je wel even overzetten. Daarna is elke volgende androidphone heerlijk. Je logt in op je telefoon en je contacten staan er na 1 sync op.

Het beste antwoord

Dat doe je hier:

https://contacts.google.com/u/0/preview/all

Toegevoegd na 2 uur:
Bestaande contacten exporteren naar Google:

https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail-nl/c768AxKl8uw
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bamibal
8 jaar geleden
Als de vraagsteller niet via Google de contacten kan beheren, neem ik aan dat hij ze lokaal op zijn telefoon heeft opgeslagen en niet in zijn Google-account. Er zijn wel apps waarmee je de contacten kunt verplaatsen naar het account. Daarna kun je ze wel online beheren.
bamibal
8 jaar geleden
Of ze staan nu alleen op de simkaart.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah. Zijn bestaande contacten. https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail-nl/c768AxKl8uw
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoi Mr Tomaat,
jouw antwoord heeft niet de oplossing gebracht, maar is het enige antwoord, daarmee dus het beste antwoord.
vanmiddag ben ik bij een Google medewerker langs geweest. er was van alles aan de hand, hij heeft het in orde gemaakt, was er toch nog ruim een uur mee bezig, dus geen gering probleem cq uitdaging!
toch bedankt voor je bemoeienis.
groeten, Dré