HP Solution Center deed het eerst wel, maar nu wil hij niet meer openen. Hoe kan ik dit oplossen?

Sinds kort hebben we 2 pc's in huis, met ongeveer dezelfde specificaties. Ik had op allebei de pc's HP Solution Center geïnstalleerd, alleen na een tijdje wou deze niet meer opstarten. Na de complete software te hebben verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben deed hij het weer goed, maar nu speelt het zelfde verhaal zich nog een keer af, alleen werkt het verwijderen en opnieuw installeren niet meer. Ik gebruik op beide pc's Windows 10 en de printer is een HP Officejet Pro 8500 A909g. Iemand die weet hoe dit probleem op te lossen is?

Toegevoegd na 55 seconden:
De oplossingen die op internet te vinden zijn werken niet.

Toegevoegd na 27 minuten:
Oplossingen van internet waren het verwijderen van Flash, het verwijderen van HP software, het verwijderen van de printer en het opnieuw installeren van alles wat ik net heb genoemd.

Toegevoegd na 27 minuten:
Oplossingen van internet waren het verwijderen van Flash, het verwijderen van HP software, het verwijderen van de printer en het opnieuw installeren van alles wat ik net heb genoemd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien handig om te vermelden welke oplossingen je geprobeerd hebt.Nu is het moeilijk om een antwoord te geven want we weten nu wat je al hebt geprobeerd en wat niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben benieuwd, ik ken iemand met hetzelfde probleem.
capthavoc
8 jaar geleden
Waar gebruik je hp solution center precies voor ?
Het is namelijk vaak niet veel meer dan "bloatware" in mijn ogen met enkel en alllen link terug naar de hp site voor nog meer goodies te koop zijn cartrigdes templates etc etc
Je kan vaak prima toe met alleen de basic drivers voor de printer alleen. of zelf de windows drive van windows update zelf
Als je windows 10 gebruikt kan het wellicht even duren voordat deze wordt geupdate
wellicht wordt deze software zelf uitgerangeerd uiteindelijk http://support.hp.com/nl-nl/document/c04739852
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HP Solution Center gebruik ik voor het scannen van papieren. Werkt erg gemakkelijk, je legt het blaadje in de scanner en klikt vervolgens op je pc aan dat je hem wilt scannen en waar je hem wilt hebben. Dit werkte altijd prima, en de alternatieve methode 'scannen naar netwerkmap' levert op de een of andere manier alleen maar corrupte bestanden.

Antwoorden (1)

Bij mij hetzelfde onder windows10. Zomaar opeens deed het solution centre het niet meer. Loggings van windows geven een probleem aan maar het is mij niet gelukt te achterhalen wat dat precies is en dus zeker niet hoe op te lossen.

Er is voor het scannen wel een workaround. Je kunt via de store van windows10 een app downloaden (HP scannen en capture). Die werkt perfect.