Kan ik een ingevuld Excel formulier online doormailen?

Goedendag, Ik heb een formulier gemaakt voor onze wielerclub.
Hier kunnen zij maten en aantallen kleding invullen en de bedoeling is dat zij dan dit formulier mailen naar een adres.
Dit adres staat al als hyperlink in het formulier.
Is het mogelijk om dit ingevulde formulier via deze hyperlink te versturen?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.3K
ronron1212
8 jaar geleden
Die kun je toch kopiëren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zet het formulier op de website van de wielerclub en laat leden het daar online invullen. Na invulling kan het formulier de gegevens direct naar het gewenste adres sturen (mbv PHP-script).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@compris Is dat zo simpel als jij zegt? Wie zegt dat de club een site heeft, en een beheerder met skills? @Air330 Ik neem aan dat dit formulier zo vaak vermenigvuldigd moet worden als er mensen zijn die het in moeten vullen? @iedereen Is er niet een veel groter probleem? Kan iedereen MS Excel bestanden inlezen EN aanpassen? Zadel je mensen niet op met het probleem van downloaden extra software?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@iedereen
Bedankt voor jullie reacties. Het is een document met vergrendelde cellen, dus enkel de witte vlakken met drop down menu hoeven ze in te vullen. Geen rocket science dus.
Wielerclub heeft website en beheerder dus het moet uiteindelijk goed komen.
Nogmaals bedankt

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Ze slaan het ingevulde formulier op en kunnen het dan naar het adres mailen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via dropbox. Je kan een mapje aanmaken waarin je dit excelbestand zet. Voegt de emailadressen als lid toe aan de map, en dan kan iedereen hier invullen wat hij of zij wil. Let wel op dat er niet meerdere mensen tegelijk aan het bestand werken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga ermee aan de slag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee lost het probleem niet op. Niet zoals ik het probleem begrijp iig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh wacht, excuus ik snap je oplossing. Maar geeft dit niet het probleem dat het een enkel bestand is. Het moet toch zeker een bestand worden waar zoveel kopieën van zijn als mensen die het in moeten vullen? @air330