hoe kan ik windows media player downloaden?

Hallo,

ik heb een nieuwe computer en heb netjes de windows geïnstalleerd . maar ik ben een film editor en heb voor een programma windows media player nodig . toen ik het op internet ging opzoeken waar ik het kon downloaden kon ik geen goeie vind. zou iemand mij hier bij willen helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Beste,

Windows Media Player versie 11 is te downloaden via de volgende link:

http://www.techradar.com/downloads/windows-media-player