Is er een nederlands programma waarmee ik de reclamespots in van TV opgenomen programma's kan weghalen/knippen en het bestand toch 1 geheel blijft ?

via de USB antenne van KPN Digitenne neem ik programma's op mijn harddisk op, maar ik wil daarna de reclamespots verwijderen zonder dat van het gehele filmbestand ( MPG ) afzonderlijke stukken over blijven.

met name wil ik weten of er mensen zijn die zelf goede ervaring hebben met een filmbewerkingsprogramma waarmee je eenvoudig kunt knippen en plakken en welk programma dat is

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je als brandprogramma Nero heb (complete uitvoering), dan vind je daar ook utilities waarmee je reclames kan wegknippen, pauzes kunt invoeren, etc...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daarbij zul je een programma als adobe premiere of een soortgelijk programma voor moeten gebruiken. (filmbewerking)

Dit hoeft niet veel werk te zijn. Het is hetzelfde als ik een stukje uit een woord weg zou 'backspacen' op het toetsenbord. Je zult wel de juiste locatie van de reclames moeten opzoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een Panasonic DVD/HDD-recorder en daar kun je wel reclames eruit knippen. Het gaat heel eenvoudig. Ook de beste recorder volgens de consumentenbond.