Hoe verklein ik een bestand van 8.471.863.224 bytes tot een bestand dat op een dvd van 4.7GB kan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Dat zou misschien wel eens helemaal niet kunnen lukken.
Sommige bestanden kunnen verkleind worden door middel van compressie (met bijv. WinRar), bij andere is er absoluut geen lucht uit te persen.
Koop een Dual Layer DVD, dan past het er wel op.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik bedoelde een Dual Layer DVD-R schijfje...
AWM
14 jaar geleden
Weet niet wat voor bestanden het zijn maar het meeste kun je gewoon compressen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het bestand verkleinen met DVD Schrink 3.2.
Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan,en de kwaliteit van de dvd is best goed.
www.download.com is het te downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hij heeft er niet bijgezegd dat het over een DVD gaat. Integendeel, hij heeft het over 'een bestand'. Een DVD bestaat uit vele bestanden. DVD-Shrink werkt alleen met DVD's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat toch duidenlijk dat hij het op een DVD wil zetten.
En om andere formaten te shrinken zijn ook prg te vinden op,www.download.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zo'n vermoeden dat het om een DVD9 ISO bestand gaat gezien de bestandsgrootte Die zal je dan eerst moeten mounten en dan pas kan je met DVD shrink aan de slag. Maar dat blijkt niet uit de vraag.
Dat kan niet, je kan hem wel een klein beetje verkleinen door hem in een .rar of .zip bestand te zetten. Of maak gewoon 2 cd's.