Ga naar Page Set Up (Pagina-instelling), kies voor Header/Footer (kop/voettekst) en kies hier voor pagina-numemrs.

Toegevoegd na 54 minuten:
Sorry, ik zie dat ik een stukje overgeslagen heb.
Er zijn twee manieren om naar de Page Set up te gaan:
1) Ga naar Page Lay-out en kies daar onderin voor Page Set Up (zie afbeelding 1)
2) Ga naar Print -> Print Preview
Kies hier Page Set Up. (afbeelding 2)

Je vind dan de Header/Footer.
In de voorbeeld headers/footers staan er genoeg met het paginanummer erin, al dan niet voorafgegaan door het woordje Page/Pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Page Layout ?