Bestaat er een vertaalprogramma dat je off line kunt gebruiken?

Bijv. In buitenland zonder WiFi in een stad of elders?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, de Google Translate - app.
Die werkt een beetje zoals de vertaalcomputertjes die je kon kopen voor de smartphone zijn intrede deed ; je voerde een zin in, en kon die met een druk op de knop in meerdere talen vertalen. Niet vlekkeloos natuurlijk, want vertalen zal vermoedelijk altijd mensenwerk blijven, maar voor vakantie ofzo kan het een heel handig hulpje zijn.

De app kun je zelf talen naar keuze voor downloaden, en deze werkt gewoon offline.