Zwarte scherm bij opstarten Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb de geïntegreerde graphic card van mijn laptop uitgeschakeld.
Dit heeft ervoor gezorgd dat het beeld meteen zwart word.
Hoe kan ik dit oplossen.
Tijdens het opstarten blijft het scherm zwart maar ik hoor wel het opstart geluidje.

Ik kom niet in de bios.
Ik heb de cmos batterij er al even uitgehaald maar dit heeft niks geholpen.

Het gaat om een Acer aspire 5750g laptop.

Bvd

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
capthavoc
8 jaar geleden
zie je wel de bios letters ? tijdens het opstarten ?
voor dat windows start ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoe heb je hem uitgeschakelt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=ox57qUf33Es Batterij eruit accu erin en even iets metaals tegen de batterij pinnetjes aanhouden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
probeer anders opstarten zonder cmos
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie helemaal niks tijdens het opstarten.
Zwarte scherm. Ik heb mijn onboard graphics card uitgeschakeld door bij taakbeheer de intel hd driver uit te schakelen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb de bios batterij er eruitgehaald en dan geprobeerd op te starten.
Dit hielp ook niet ik zit nog steeds met een zwart scherm.. Ik heb ookal geprobeerd windows opnieuw te installeren maar ik kan niet in het boot menu komen.
Althans ik kan natuurlijk niet zien of ik er in zit of niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jimpramono1 Dat is vreemd. Wat je in Windows doet zou geen effect moeten hebben op wat voor windows gebeurd. BIOS zou je dus gewoon in moeten komen. Ik nam aan dat je de grafische kaart in het BIOS had uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja heel vreemd ik heb acer zelf al een email gestuurd hopelijk kunnen zij mij verder helpen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb dat nou nog nooit gedaan van mijn leven, met het idee dat er toch niet op gereageerd wordt (behalve een ontzettend standaardantwoord, welke niet overeenkomt met jouw problematiek). Maar ben benieuwd, laat maar horen wat ze te zeggen hebben.

Antwoorden (1)

Bios binnen gaan en meestal kan je dan met F10 de standaard instellingen weer instellen