Raak ik alles kwijt als ik microsoft office 2013 ga gebruiken?.

Dag ,ik heb microsoft office 2007 als ik 2013 zou willen aanschaffen neemt hij mijn contacten en mappen dan automatisch mee over?.
B.v.d

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Castle
8 jaar geleden
Let goed op. Je hebt een versie waarbij je bijvoorbeeld 69 euro betaald maar dat is voor een jaar. Tevens mag je die over 5 pc's installeren. De versie van 139 euro is wel voor jezelf zonder extra jaarbetalingen maar die mag je maar op 1 pc installeren. Elke 90 dagen mag je die installeren op een andere pc (voor als je pc kapot gaat). Je hebt ook nog office 365 en die werkt via het internet. https://www.seniorweb.nl/artikel/kiezen-tussen-office-2013-en-office-365

Het beste antwoord

je weet ook dat je office gratis online kan gebruiken bij https://www.office.com/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat wist ik dus niet .Mercie .

Andere antwoorden (1)

Er zijn geen contacten om over te nemen, want in Office 2013 zit geen Outlook meer. Je kunt Windows Mail Live gaan gebruiken en de bestaande contacten uit je vorige adresboek exporteren en vervolgens in je nieuwe contactpersonenlijst importeren.

Al jouw werkbestanden blijven gewoon behouden. Je kunt ze gebruiken en bewerken, en krijgt bij het opslaan de vraag of je ze in de oude opmaak wilt of in de nieuwe versie wilt laten converteren.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ehm ik heb gewoon office 2013 met outlook draaien hoor
Amadea
8 jaar geleden
Gebruik jij dan het professionele pakket?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In office 2013 zit nog steeds outlook klopt.
Amadea
8 jaar geleden
Toch echt niet in het pakket dat ik heb. Microsoft Office 2013 bevat Excel 2013, OneNote 2013 (waarvan ik trouwens nog geen idee heb waar ik dat voor nodig zou kunnen hebben...), PowerPoint 2013 en Word 2013. Meer niet.