met welke (gratis) software kan ik video`s per frame bekijken?

dat dan de video word getoont als n reeks afbeeldingen, om net dat ene perfecte moment die wel in een video staat toch als afbeelding te krijgen,
op pauze zetten van de video en afbeelding opslaan dat zou kunnen maar dit is echt honderdste van n seconde precisie werk..
voor pc met windows 7/8 (in eerdere vraag is programma voor mac pcs)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.5K

Antwoorden (2)

VLC kan dat, de shortkey voor frame advance is E (terug gaat helaas niet per frame, dat komt door de GOP structuur van videobestanden)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met Virtualdub kan je videos per frame bekijken.
www.virtualdub.org
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alleen AVI's ....